Terenski viličar je stroj, ki ga največ videvamo na gradbiščih. Ker je namenjen za terensko rabo, je zelo robusten in močan. Prilagojena morajo biti tudi kolesa, da se terenski viličar lažje premika po razbrazdani površini gradbišč ali drugih degradiranih področij. Pri delovanju pa ima vsak terenski viličar tako ali tako razširjene stabilizacijske noge, ki se raztezajo široko na vse štiri strani. Te noge na hidravlični premik omogočajo bistveno večjo stabilnost za terenske viličarje, hkrati pa se tako lahko terenski viličarji tudi uravnajo ali nagnejo pod želenim kotom. Zato kolesa terenskih viličarjev po navadi niso podvržena bremenom med delovanjem in so v veliko primerih dobesedno v zraku.
Težka gradbena mehanizacija, kamor seveda spada tudi terenski viličar, ima seveda svoje specifične težave. Zaradi izjemno velikih tlakov in moči motorja so hidravlične črpalke zelo obremenjene, ravno tako prihaja do velikih obremenitev na teleskopski roki ter na vseh zglobih, ki se gibljejo med premikanjem težkih bremen. Tudi posamezni hidravlični valji so zelo obremenjeni in morajo imeti redno vzdrževana in menjana tesnila ter hidravlične cevi za pretok hidravličnega olja. Za zagotovitev ustreznega vzdrževanja je potrebno poznati veliko sistemov, zato se podjetja, ki upravljajo s terenskimi viličarji, najraje odločajo za servis viličarja na terenu.
Prevoz terenskih viličarjev je drag, časovna izguba zaradi okvare na gradbišču pa se hitro začne meriti v tisočih evrov. V primeru okvare terenskega viličarja lahko namreč celotno delo na objektu zastane. Zato je servis viličarja na terenu najboljša rešitev. Usposobljene ekipe serviserjev dežurajo v triizmenskih delovnikih, tako da lahko v primeru okvare nemudoma odidejo na teren in popravijo stroj, ki potrebuje popravilo. V najboljšem primeru se manjša popravila lahko zaključijo že v kakšni uri, pri bolj zahtevnih pa lahko traja tudi kak dan. Serviserji lahko zelo hitro ocenijo, če se bo na terenu dalo odpraviti napako.